Geng Bas Sekolah

November 30, 2010

Azmin Isytiharkan Perang Ke Atas Orang Melayu

PETALING JAYA 28 Nov. - Parti Keadilan Rakyat (PKR) semakin lantang mengisytihar 'perang' menentang ketuanan Melayu apabila Timbalan Presidennya, Azmin Ali pula berikrar menolak konsep tersebut.

Azmin berkata, konsep tersebut jika dilaksanakan hanya akan menggalakkan amalan kronisme serta nepotisme dan bukannya memberi manfaat kepada rakyat meskipun ia secara tidak langsung terkandung dalam Perlembagaan.

Sambil menegaskan bahawa beliau sanggup dilabelkan sebagai pengkhianat Melayu demi menghapuskan konsep itu, Azmin berkata, PKR akan mengangkat ketuanan rakyat sebagai dasar perjuangan parti jika dipilih untuk mentadbir negara.

"Saya tidak akan apologetik dan tidak bimbang dengan apa yang media nak labelkan saya. Saya berikrar kita akan tentang konsep ketuanan Melayu dan angkat ketuanan rakyat," katanya dalam ucapan penggulungan pada Kongres PKR, di sini hari ini.

Sumber : Utusan Malaysia

Semua orang melayu islam dah mula panas hati dengan lelaki dayus ni. Tak habis habis menghina orang melayu. Dan sekarang nak berperang pula dengan orang melayu. Pantang orang melayu islam menyerah sebelum ajal. Jangan orang melayu ini lemah.

Kalau tak percaya, Azmin boleh tanya sendiri pada Lim Kit Siang. Apa dia rasa bila orang melayu melawan balik semasa 13 mei. Dahulu Lim Kit Siang fikir boleh menang lawan orang melayu tapi akhirnya dia kalah juga. So Azmin jangan berangan ler nak menang kalau setakat bergantung pada DAP.

Tetapi bab Azmin ni aku boleh terima lagi sebab dia memang jantan simpanan ejen yahudi. Dah memang sikap orang yahudi akan sentiasa mencari jalan nak hancurkan orang islam. Ini si Nazri ni apa kes.

Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Mohamed Nazri Abdul Aziz tetap mempertahankan kenyataannya bahawa Wee Meng Chee atau Namewee tidak melakukan kesalahan terhadap kerajaan dan melanggar undang-undang yang membolehkan dia diambil tindakan kerana mendakwa kenyataan itu dibuat setelah mendapat nasihat Pejabat Peguam Negara. Utusan Malaysia

Dah menghina negarapun belum dikira melanggar undang undang? Apa punya bodoh undang undang kat Malaysia ni. Sampai benda macam inipun boleh lepas je.

Oklah selepas ni aku harap lebih ramai lagi orang akan buat video klip dan hina lah negara ini. Jangan risau korang semua kebal dari undang undang. Korang boleh buat video apa sahaja. Nak carut PM, nak carut agama islam, nak carut sultan suka hati koranglah. Nazri akan cover korang baik punya.

Undang undang Malaysia yang bodoh ataupun menteri beserta peguam negara yang bodoh? Korang fikirlah sendiri.

3 comments:

Anonymous said...

http://elmandari.blogspot.com/2010/11/konspirasi-2-terhadap-dsai-fatwa-dr.html

Jeffry said...

PALE BUNTUT DIA LAH. DIA TU ANAK MELAYU KE ANAK HARAM?. KLU ANAK HARAM JOM RAMAI2 TANAM DIA LOBANG TAIK!..DASAR PENYANGAKKK!! HARKKK PTUIHHHH!!

YB Raz said...

jefry: anak haram kot hehehehe