Geng Bas Sekolah

October 27, 2010

PAS Panas Punggung

Pendapat aku mengenai DS Rosmah mendapat perhatian. Banyak pro dan kontra yang boleh dilihat dari komen komen mereka walaupun mungkin kebanyakkannya dari orang yang sama. Tapi tak apalah sebab jelas ramai yang masih sayangkan UMNO.

Aku harap tiada pihak yang berkecil hati apabila aku sarankan DS Rosmah berundur. Berundur bukan kerana dakyah pembangkang tetapi kerana untuk keutuhan parti UMNO dan orang melayu. Aku sayangkan UMNO dan aku sayangkan DS Najib. Aku tak mahu kisah si Kitol atau kisah budak tingkat 4 berulang lagi.

Dan kalau boleh aku tidak mahu Malaysia terlibat lagi dengan IFF dimasa masa hadapan. Walaupun pertunjukkan di Malaysia tidak seperti yang digambarkan oleh pembangkang tetapi persembahan IFF diluar negara juga tidak menepati syariat islam.

Oleh itu tak perlulah Malaysia menganjurkan IFF di masa masa akan datang. IFF inipun sekiranya dilihat secara halus, ianya tak ubah seperti agenda yahudi untuk mempergunakan orang islam. Malah tak ubah seperti islam liberal mengikut ajaran pakcik Anuar.

Ok aku nak cerita sikit pasal prk Galas. Dah agak ketinggalan berbanding dengan rakan rakan blogger lain. Tapi tak apa, cerita tetap panas. Dari sumber, PAS semakin terdesak sehingga terpaksa menjemput cina PKR dan DAPig untuk membantu mereka iaitu Tony Pua dan Chan Ming kai.

Mereka ini pula kerjanya adalah menghina orang melayu dihadapan pengundi cina. Mereka bercerita bermacam cerita khurafat tentang orang melayu. Mengapa kuota orang melayu perlu dihapuskan, mengapa orang melayu dibantu kerajaan dan berbagai kisah lain.



Dan dihadapan orang melayu islam, mereka ini bertukar pakaian pula. Siap bersongkok bagai. Mereka diajar pula mempermainkan tafsiran ayat ayat alquran dihadapan orang islam. Konon konon mereka adalah pejuang islam tulen seperti PAS.





Nampaknya PAS semakin terdesak sehingga menggunakan talian hayat. Majoriti penduduk Dun Galas sudah merasakan kegagalan dan kezaliman pemerintahan PAS. Ramai peneroka tanah terutama orang asli dihalau keluar sementara tanah mereka diambil alih oleh penyokong PAS sendiri.

Tolak PAS - Parti Anak Setan

No comments: