Geng Bas Sekolah

August 16, 2010

Malaysia Menghadapi Perang Era Baru

MCA Menjadi Musuh orang Melayu

MCA sepatutnya dikeluarkan daripada BN kerana sudah menjadi musuh dalam perikatan. Pelakon porno negara iaitu Chua Soi lek memang menunjukkan dia benar benar mahu membawa MCA ke tahap baru iaitu menyerang intitusi orang melayu dan islam melalui jalan belakang manakala sekutu mereka DAP akan menyerang dari depan. Kaum cina akan menuntut sehingga tuntutan orang melayu diharamkan dari Malaysia dan agama islam dimansuhkan.




Indonesia Menghantar Pasukan Keselamatan Menceroboh dan Menculik Rakyat Malaysia


Indonesia sekali lagi menceroboh perairan negara kita. Tak cukup dengan rakyat haram mereka, kali ini mereka hantar pula pasukan penguatkuasa mereka. Malah mereka berani menculik rakyat Malaysia. Harap malaysia jangan tunduk kepada tuntutan mereka. Kedaulatan negara patut dipertahankan sehingga titisan darah terakhir. Kalau mereka mahukan perang, maka perang yang akan kita beri.


Pihak ultra kiasu mahu menggulingkan kerajaan

Pihak ultra kiasu telah merangka sebuah perlembagaan baru untuk menghancurkan orang islam. Perkara ini didedahkan oleh Mufti Perak iaitu Tan Sri Harussani. Menurut Harussani, perlembagaan baru itu menyisihkan hak-hak orang Melayu dan juga Islam yang dijamin dalam Perlembagaan sekarang.

''Kerajaan Negeri Pulau Pinang juga tidak membenarkan rumah bernilai RM150,000 ke bawah dibina di tengah bandar. Pulau Pinang kini ke arah menjadi Singapura. 'Jambatan kedua Pulau Pinang yang menjadi kebanggaan kita akan memudahkan pengusiran orang Melayu secara beramai-ramai dari Pulau Pinang," katanya.



''Dalam setiap tamadun manusia mesti ada pengkhianatan yang menghancurkan perpaduan. Kalau zaman Khalifah Usman dan Ali dulu ada Abdullah Ibn Saba yang melaga-lagakan umat Islam, zaman sekarang pun ada 'Abdullah Ibn Saba' yang menyebabkan perpecahan orang Melayu dan Islam di Malaysia," katanya.

Abdullah Ibn Saba = Nik Aziz, Anuar Ibrahim

Tamat Hikayat Malaysia Heaven. Selamat sempurna yang membaca dia dan segala yang menengarkan dia, istimewa yang menyuratkan dia, dipeliharakan Allah subhanahu wataala apalah kiranya dari dunia datang ke akhirat, berkat syafaat Nabi Muhammad mustafa, sallallahu alaihi wasaalam.

4 comments:

Anonymous said...

JGN LUPE MELAYU YG JD MUSUH DLM SLIMUT PUN RAMAI BROO!. MUSUH MCM TU LA YG BYK MENYUSAHKAN NEGARA!. KENE PAU SKET DGN MATE KECIK ABIS CAIRRRR!!

ISAC said...

Kalau Soi Lek Join PKR memang cantikkkkk...

Ibarat sekufu....

Salam, mohon linkkan dengan blog kawan;http://bumiyang.blogspot.com/

YANG GAMBI said...

Puak-puak kiasu ini sudah dapat mempergulakan Anwar dan Nik Aziz sehingga mabuk kuasa.... buaian mimpi yang dibayangkan oleh kiasu melalui DAP sudah mendatang hasil sehingga kedua-dua Melayu pengkhianat ini sudah menjadi tuli untuk menerima pandangan orang lain.... itulah jadinya YB Raz... UMNO juga masih sibuk dengan percanggahan sesama sendiri..

Jeepers Creepers said...

jeffry: betul tu bro..orang melayu memang suka jadi pengkhianat.

isac: rasanya sudah dilink kan

yg gambi: benar itu saudara. semua orang berebutkan kuasa. dan akhirnya rakyat yang merana.