Geng Bas Sekolah

July 22, 2010

3 Parti Syaitan

Suasana negara semakin lama semakin hangat. Kejahatan 3 parti syaitan menjadi penyumbang terbesar kepada kepanasan yang dialami oleh rakyat Malaysia. Walaubagaimanapun dengan izinNya jua, satu parti syaitan hampir karam.

Parti PKR yang ditaja oleh yahudi zionis kini semakin reput dan busuk. Sudah ramai penyokong yang keluar parti dan cawangan cawangan ditutup. Ini berikutan pendedahan wajah sebenar Anuar Ibrahim dan kegagalan beliau menjadi seorang pemimpin yang baik dan adil. Tambahan pula kes liwat beliau benar benar membuatkan beliau seakan badut sarkas kepala dunga di negara ini.

Walaupun hampir tewas tetapi parti PKR masih cuba merompak harta rakyat dan negara habis habisan. Mungkin mereka sedar ini adalah peluang terakhir mereka di dunia ini. Dan selepas ini insyaallah parti PKR akan dihapuskan terus dari muka bumi ini.

Dua lagi parti syaitan yang tinggal adalah DAPig dan PAS. PAS juga kini semakin sedar bahawa mereka juga tidak boleh lama mengekal kuasa berikutan tenggelamnya parti PKR. Dan mungkin selepas ini parti PAS akan bertaubat dan kembali semula kepada islam atau PAS akan bercerai dari pakatan syaitan. Hanya masa akan menentukan hala tuju mereka.



Tetapi satu parti syaitan ini iaitu DAPig paling kuat dan liat nak mati. Pernah dijahanamkan oleh bangsa melayu suatu ketika dahulu tetapi kini bangkit semula akibat orang melayu sudah tidak lagi berpegang kepada agama dan tidak bersatu.

Sekarang parti syaitan DAPig semakin menguatkan kedudukan dengan menyatukan seluruh bangsa mereka. Dan apabila tiba pilihanraya, segala bala tentera mereka kan terus menggempur habis habisan kawasan orang melayu.

Malah bala tenteranya juga turut berada didalam MCA dan Gerakan. Mereka ini pada bila bila masa akan menikam UMNO dari belakang. Parti syaitan DAPig semakin berani menghalau dan meroboh rumah orang dan gerai orang melayu.

Dan mereka juga sudah mengisytiharkan perang ke atas TUDM (klik sini)

Orang melayu wajib mempertahankan negara ini dan menentang habis habisan parti syaitan DAPig. Jangan biarkan mereka menang. Pilihanraya PRU13 nanti adalah peluang kita yang terakhir. PRU 13 nanti adalah serangan kita yang terakhir. kalau kita gagal bermakna seluruh bangsa melayu dan agama islam akan pupus dari negara ini.

Bersatulah wahai umat melayu dan berpeganglah pada tali Allah s.w.t Insyaalah kita akan menang selagi kita bersatu. Dan Allah s.w.t sentiasa bersama sama dengan kita. Jangan biarkan musuh Allah s.w.t menguasai negara ini Allahuakbar!!

5 comments:

Muhammad Azli Shukri said...

puas membaca tulis tuan

Anonymous said...

pelik gila blog ni..
memandai ckap parti syaitan..

yg bn dlu tu apa?? dajjal ke?? umno tutup surau.. baik sgat ke??
umno runtuh kuil.. baik ke?

kalau umno baik sangat knapa rakyat tolak umno??

sekarang sapa parti syaitan.. umno la.. org bodoh jer yg sokong umno.. org bodoh mcm kau..

Anonymous said...

kenyataan macam kepala butuh.. tak masuk akal langsung... ikut suka hati je tulis apa ada dalam kepala otak yang penuh dengan najis..

YB Raz said...

suka hatilah anon nak cakap apa. tapi bukti memang sudah jelas. 3 parti syaitan ini hanya mendatang bala dan kemurkaan Allah s.w.t pada rakyat negara ini.

Anonymous said...

yer .. memang jelas. aku amat bersetuju!. Inilah parti syaitan yg memecah-belahkan bangsa melayu sehingga bangsa imigran berjaya mendapat tempat pemerintahan dan bakal menghancurkan bangsa melayu itu sendiri. yg aku hairan sgt kenapa mereka ini x mahu sedar2 lg, kenapa tinggi sgt ego mereka ini? tak jelaskah kita sudah kehilangan ppinang? nak tunggu berapa negeri lg baru nak bersatu? sikit2 nak ungkit pasal BN pernah tutup surau, isa, rasuah .. sudah sudah la ... mcm PKR baik sgt. mcm la pkr tak ada rasuah ... jgn diikut nafsu sgt. bangsa melayu perlu bersatu... bila dah kembali berkuasa dimana 100% milik melayu kembali ... masa tu berjuangla korang utk membuang pemimpin2 yg makan rasuah ni ...renung2lah ...