Geng Bas Sekolah

April 21, 2010

Zaid Mengaku Ada KUDA !

HULU SELANGOR 20 April – Calon Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Zaid Ibrahim yang kini menjadi sasaran penulis-penulis blog mengakui memiliki seekor kuda lumba. Zaid bagaimanapun menolak dakwaan yang menyatakan dirinya seorang kaki judi hanya kerana memiliki seekor kuda lumba kerana beliau tidak pernah bertaruh dalam perlumbaan kuda.

“Kuda itu sangat berjaya dan saya amat berbangga dengannya, tetapi itu sebelum saya menyertai PKR” katanya ketika ditemui pemberita selepas sesi ceramah di Ampang Pecah, di sini malam tadi. Zaid diminta mengulas dakwaan sebuah blog, Pisau.net yang mendakwa beliau memiliki seekor kuda lumba yang diberi nama ‘Kelantan’.

Kuda itu, dakwa blog berkenaan, dibeli dengan harga NZ$135,000 (RM310,500).

Menurut blog tersebut, semua maklumat terperinci mengenai aktiviti lumba kuda Zaid boleh diperolehi di laman web www.BloodHorse.com, www.stephengrayracing.com dan www.stallions.com.au.

Sumber: Utusan Malaysia

Semalam Arak, hari ini kuda. Esok apa pula. Main belakang pulak ke hahahaha. Macam macam hal lah kau ni Zaid. Tapi adatlah orang politik. Kalau tak nak kena londeh, jangan main politik. Dok ofis diam diam jaga bisnes. Gerenti takde sapa kacau.

8 comments:

Unknown said...

Sepatutnya Ibrahim Ali Presiden PERKASA berkata begini ketika berkempen di Hulu Selangor:

"Adalah menjadi dosa sekiranya saya datang ke Hulu Selangor untuk menyokong Kamalanathan demi kepentingan orang Melayu dan negara".

PERKASA penyelamat kaum Melayu

Selamat Mengundi.....tolak calon MIC.
.

Unknown said...

Selamatkan Melayu Hulu Selangor....MIC sanggup tangan sebelum dapat kuasa...
Selamat mengundi..............tolak MIC. Melayu Selamat.

Mozas said...

Uniknya cara zaid bersukan kuda, jauh beza cara Tuanku Mizan dan Tun M! Baca sini:

http://satulimatiga.blogspot.com/2010/04/uniknya-cara-zaid-bersukan-kuda-jauh.html

Mozas said...

Uniknya cara zaid bersukan kuda, jauh beza cara Tuanku Mizan dan Tun M! Baca sini:

http://satulimatiga.blogspot.com/2010/04/uniknya-cara-zaid-bersukan-kuda-jauh.html

Unknown said...

Berita Tergempar

UMNO kena tipu


INi berita Kamal bin Atan memalsukan kelayakan akademik. Penipu Besar UMNO kena tipu dengan Koling pariah MIC.

Dapatkan segera berita tergempar sebelum di super-impose blogger pro UMNO....atau sebelum ijazah baru berjaya dibeli....

Mammposs UMNO-Yahudi.

Selamat mengundi...tolak MIC.

Jeepers Creepers said...

apa masalah hashim ni..tak abis abis nak sebar fitnah..tolak mic lah, umno apco lah..kepala otak kau mereng ke?

tolak mic, pakatanpun kenalah tolak dap..amacam ada berani? umno apco tapi anuar pun kena jelaskan tentang hubungan dia dengan "orang2 besar yahudi". amacam ada berani?

kalau setakat suruh orang buat tapi sendiri tak nak buat, baik tak payah nak bising.

Hati Riang said...

Assalamualaikum...
Pendekatan yang pakatan Rakyat sangat berkesan. apa yang mereka lakukan ialah, mendidik anak2 mereka sejak dari kecil hingga ke PASTI, hingga sekolah rendah dan menengah. bila di universiti, mereka di"haram"kan untuk bergaul dengan anak2 UMNO. Otak anak2 mereka dikotori dengan cemuhan, kata nista, pembohongan keatas UMNO/BN. dan otak anakk ini di saluti dengan "UMNO/BN" tu "jahat" anti Islam, pembunuh, pendusta dan lain lain. malah di sekolah2 pun terdapat guru2 dan ustaz2 yang membasuh anak2 ini dengan kata nista terhadap Kerajaan UMNO/BN. sebab itulah mereka menjadi terlalu bencikan UMNO/BN. sudah sampai masanya pihak kita juga melakukan perkara yng sama terhadap part1 gila seperti Parti2 Pakatan Rakyat ini (PAS/PKR/DAP) ini. kita kena tanamkan dalam pemikiran anak2 kita pula yang perti2 ini lah yang jahat sejahat dan sekejam Israel yang sentiasa memberi tahu dunia yang Palestin itu jahat dan terorist.

Hati Riang said...

Assalamualaikum...
selagi mereka dibawah DSNajib (Islam) kita boleh mengundi mereka sebab mereka tertakluk dengan kepimpinan yang menyeru kepada jalan Islam.