Geng Bas Sekolah

April 19, 2010

Caracter Assassination

Didalam Mingguan Malaysia Semalam, Azmin Ali secara tiba tiba berbunyi. Yang melucukan adalah apabila beliau membantah tindakan blogger yang mendedahkan Zaid adalah kaki minum.

Katanya tindakan blogger ini bukanlah tindakan baik. Ianya bertujuan untuk membunuh reputasi lawan. Memburukkan imej lawan dimata rakyat,

Aikkkkkkkkkk..Sejak bila pula pihak pembangkang ini bertukar kepada sifat sifat baik. Sedangkan sebelum ini, merekalah Juara All Caracter Assasination. Boleh dikatakan setiap kali PRU atau PRK, caracter assasination adalah senjata pertama mereka.

Mereka akan mencari setiap salah calon BN. Malah kalau boleh, kisah dalam kelambu atau anu dalam kain pun hendak didedahkan.

Ini bila terkena muka sendiri, boleh pula cakap carecter assasination adalah perbuatan jahat. Malah berani meminta blogger dedahkan bukti yang Zaid ni kaki minum.

Klik sini untuk bukti Zaid Kaki Minum (http://gerakan-anti-pkr.blogspot.com)

Dan sekarang blogger dah dedahkan!. Apa lagi nak kau cakap Azmin? Ohh lupa Haji Hadi kata Zaid dah bertaubat. Malah Zaid sendiri mengaku dah bertaubat.

Tetapi itu semua bukan alasan untuk rakyat menerima Zaid di Hulu Selangor. Malah Dr Halili sendiri sudah keluar PKR. Dia keluar sebab dia cerdik. Dia nampak kejahatan Anuar malah dia juga tahu yang Anuar masih belum BERTAUBAT.

Bila Haji Hadi nak suruh Anuar bertaubat? Dan suruh sekali Azmin Ali ni bertaubat. Ingat nabi tak mengaku umatnya yang mengamalkan homoseksual!!

3 comments:

drafunt said...

Bagus! Teruskan jadi penyebar fitnah.
Cubalah link ni pulak untuk gambar asal....lagi hebat
http://penawarrinduku.blogspot.com/2010/04/bila-nafsu-mengusai-akal.html

ihya said...

salam..

Akhi..itu gambar photoshop.. nauzu billah..

Jeepers Creepers said...

pandaipun korang..ingat bodoh tahap cipan.

tapi bila blogger pakatan sebarkan gambar ciptaan sebegini, percaya sungguh korang yek..sampai sanggup bersumpah bahawa itu gambar benar.