Geng Bas Sekolah

February 5, 2010

Anwar Haram Jadah & Pakatan Nak Mampus

Kecelaru dalam pakatan jelas menunjukkan Pakatan dah semakin menuju kehancuran. Apabila Anuar dah mengeletar lutut nak menghadap kes liwat, halatuju Pakatan dah tak tentu arah.

Aku dah agak yang satukan Pakatan selama ini hanya Anwar je. Kalau dah takde memang mampuslah Pakatan. Mereka bersatu bukannya ikhlas kerana rakyat sebaliknya untuk kepentingan sendiri.



Apabila sesebuah kapal mempunyai anak kapal yang mempunyai agenda tersendiri, maka cepatlah karam kapal tersebut. Yelah kapten cakap lain, jurumudi cakap lain maka hancurlah kapal. Mereka semua bersatu sebelum ini kerana dendam dan busuk hati pada UMNO.

Kalau niat tak baik, Allah s.w.t tak akan makbulkan. Kerana masih ramai lagi yang berdoa meminta perkara baik kepada Allah s.w.t daripada pengikut Pakatan yang meminta perkara yang tak baik kepada Allah s.w.t

Insyallah Anwar akan terima balasan. Ini baru didunia, belum lagi diakhirat. Begitu juga dengan Nik Aziz berserta para pengikutnya. Mereka yang suka mengadu domba dan memfitnah akan menerima balasan yang setimpal dari Allah s.w.t kelak.

Nasib Lim Guan Eng berserta pengikutnya pula memang jelas dah. Lebih pedih dan selamanya didalam neraka kelak. Takpelah Guan Eng. Kau kautlah seberapa banyak harta dunia ni. Nanti baru kau tahu tiada satupun harta dunia ni yang boleh tolong kau nanti.

Seorang Pengerusi Jawatankuasa Displin Pas, Tuan Ibrahim Tuan Man (klik sini) kecewa dan sedih kerana menjangka isu pengantungan Khalid gereja akan dimainkan oleh UMNO. Tapi beliau silap. UMNO tak pernah heran langsung dengan isu PAS. Dan bukan permainan UMNO nak menghina orang.

Sekarang yang hina dan serang dia adalah pengikut PAS sendiri. Baru kau sedar ke akhlak pengikut PAS macam mana. Kami ni dah lali dengan akhlak buruk orang PAS. Memang dah tahu, orang PAS perangai macam mana.

Tengok sendirilah perangai tok guru kau tu macam mana baiii..Akhlak tok guru dah buruk, apatah lagi para pengikutnya..

Apapun rakyat Malaysia memang dah jangka dan harapkan Pakatan akan rebah tak lama lagi. Terlalu banyak maksiat dan kezaliman yang dilakukan oleh kerajaan Pakatan kepada rakyat. Doa rakyat yang teraniaya akan dimakbulkan Allah s.w.t

2 comments:

YANG GAMBI said...

Salam Yb Raz, itu pun tunggu masa nak karam PKR tu.....

Jeepers Creepers said...

betul tu saudara