Geng Bas Sekolah

November 20, 2009

Perangi DAP dari P.Pinang


Kerajaan Pulau Pinang tidak sepatutnya mempertikaikan hasrat kerajaan persekutuan untuk melaksanakan projek melebarkan landasan Pangkalan Tentera Udara Diraja Malaysia (TUDM) di Butterworth kerana ia penting untuk meningkatkan pertahanan negara. Pengarah Pejabat Pembangunan Persekutuan Negeri Pulau Pinang, Nik Ali Mat Yunus, berkata projek berkenaan, yang sudah tertangguh selama hampir 10 tahun, memang akan dilaksanakan dalam tempoh

Rancangan Malaysia Kesepuluh (2011-2015), dan kerajaan kerajaan negeri
sepatutnya membantu dalam urusan memindahkan 500 keluarga setinggan yang mendiami tanah milik Kementerian Pertahanan di situ supaya projek itu dapat dilaksanakan mengikut perancangan. "Projek ini tidak boleh tidak, mesti dilaksanakan kerana kerajaan mahu menyediakan prasarana pertahanan yang terbaik untuk keselamatan negara dan ia sudah tidak boleh ditangguhkan lagi,” katanya kepada Bernama. Nik Ali berkata projek itu sudah dirancang sejak Rancangan Malaysia Kelapan lagi dan tiada alasan untuk kerajaan negeri mengatakan ia tidak tahu mengenai projek itu kerana ia bukan perkara baru. - Bernama



Inilah kerajaan DAP yang sentiasa mencari peluang untuk melemahkan pertahanan negara. Cita cita DAP adalah untuk menghancurkan Malaysia dari dalam dengan memperdaya orang melayu. Bila Malaysia dah lemah, maka mudahlah Singapura dan Israel menyerang Malaysia.

Kita kena cepat cepat hapuskan DAP sebelum negara ini menghadapi perang dengan negara asing. Kelak DAP akan menjadi musuh didalam selimut dan mengkhianati kita jika kita berperang nanti.




Musuh utama kita adalah Israel dan Nasrani. "Holy war" akan tetap kita tempuhi. Bangunlah orang melayu semua. Adalah menjadi kewajiban kita untuk membebaskan Baitul Muqdis dari orang Yahudi.


1 Malaysia

1 comment:

Generasi Pejuang Bangsa said...

betul tu bro ..inilah kerja DAP !! semua pembangunan utk negeri PP disekat !!!