Geng Bas Sekolah

September 9, 2009

Indonesia Biadap

Keadaan semakin panas. Kegilaan rakyat Indonesia menghina kita semakin hebat. Terbaru mereka mengancam mahu membunuh rakyat kita disana dengan buluh runcing. Begitulah celakanya segelintir orang Indon ni. Cukup celaka sehingga Allah s.w.t menurunkan bala keatas mereka. Tetapi mereka masih tidak sedar akan bala yang telah diterima.



Gempa bumi, ancaman pengganas dan kemelesetan ekonomi mereka semuanya adalah peringatan yang diturunkan Allah s.w.t kerana perbuatan jahat mereka. Namun mereka masih berdegil. Sikap mereka sama seperti bangsa yahudi yang degil walaupun telah diturunkan ramai nabi dikalangan mereka.

Malah mereka yang kononnya berbangga dengan jumlah umat islam teramai di dunia tidak lepas daripada amalan syirik. Mereka masih memuja khurafat. Malah mengumpulkan 360 sukarelawa ilmu kebal kononnya untuk menganyang Malaysia. Nampak dengan jelas mereka semua telah syirik kerana mengamalkan ilmu kebal.

Diharap kerajaan Malaysia dapatberfikir dengan waras. Janganlah hanya kita yang mahu meminta maaf dari mereka. Mengapa hanya Malaysia yang mahu berlembut sedangkan kerajaan Indonesia langsung tidak mengeluarkan apa apa kenyataan memohon maaf.

Selama ini hanya kita menganggap mereka sebagai saudara sedangkan mereka tidak pernah menganggap kita sebagai saudara malah musuh mereka sejak era Sukarno lagi. Jadi apa yang ditunggu lagi. Ayuh kita semua bersatu menentang mereka.

Malaysia adalah negara berdaulat. Tunjukkan kedaulatan kita. Kita harus bersatu menentang mereka.

Jika ada rakyat kita yang terkorban disana maka darahnya akan dibayar dengan darah rakyatnya disini. Cukup ramai warga Indonesia yang merompak dan membunuh rakyat Malaysia disini tetapi kita tidak pernah memperbesarkan isu. Hanya kerana isu tarian, mereka sanggup membunuh kita.

Maka jawapannya sudah jelas. The War Has Begun....!

6 comments:

YANG GAMBI said...

Salam, mereka ini adalah segelintir penganggur yang tidak ada apa-apa,kurang pendidikan, kurang pemikiaran dan segala-galanya, jadi mudah menerima upah apa saja asal boleh mengisi perut. Sebenarnya ramai warga Indonesia sendiri yang membantah tindakan mereka. cuba buka www.detiknews.com

Anonymous said...

Jika apa apa berlaku kpd rakyat kita yang tidak berdosa disana,kita disini pun tak akan berdiam diri.Kita pun ada maruah..dah lama kita bersabar dengan orang indon yang membuat kacau dinegara ni.

kembara putih said...

Kesan daripada krisis Anwar-Mahathir, baca di sini;

http://www.ikutsukaakuisa.co.cc/2009/09/nizar-apakah-rakyat-malaysia-tahu.html

Muhammad faiz mahayudin said...

angkara mereka yang lemah pemikiran..

Yb Raz said...

terima kasih diatas pandangan kalian

Siput Merah said...

Hanya berlaku di Pulau Jawa, tetapi tidak di Pulau Sumatra yang ramai mengaku saudara. Tidak kah orang Jawa tahu ramai orang Jawa telah berhijrah beratus tahun lalu ke Malaysia ini? Ialah mereka cetek fikiran.