Geng Bas Sekolah

September 8, 2009

Bulan Ramadhan Bulan Berkat

Salam takziah diucapkan kepada keluarga Tan Sri Mohamed Yaacob. Semoga Allah s.w.t mencucuri rahmat buat beliau..Al Fatihah...

Dikala Ramadhan ini, masih ada manusia manusia yang mahu bertelagah dan berebutkan kuasa. Malah ada juga penganut agama lain yang berani menghina islam dan mahu membina kuil mereka ditempat orang islam.

Sudahlah penganut agama lain, turut menyedihkan lagi ada juga manusia beragama islam yang menyokong tindakan keji mereka. Orang orang seperti Anwar Ibrahim, Khalid Ibrahim, Mahfuz Omar dan beberapa orang lagi memang cukup dikenali sebagai pembela agama lain.

Dan kini, Ghani Patail turut terseret kerana mempertikaikan tindakan orang islam yang melarang pembinaan kuil di tempat mereka dan mahu mendakwa mereka dibawah akta hasutan. Alangkah malangnya dikala peguam kafir(majlis peguam) bersatu menekan islam, peguam islam turut sama menyokong tindakan mereka.

Dimana semangat jihad kamu? Dimana semangat keislaman kamu apabila orang kafir mahu memerangi orang islam, kamu disamping mereka dan membantu mereka memijak orang islam.

Dibulan Ramadhan ini, marilah kita semua berdoa ke hadrat Allah s.w.t semoga kita semua dibawah pelindungan Allah s.w.t. Semoga Malaysia bebas daripada Pakatan dan semua musuh musuh Allah s.w.t dihapuskan daripada negara ini.

4 comments:

Kuda Perang said...
This comment has been removed by the author.
Kuda Perang said...

Hadis renungan yang YB RAZ letak di atas tu, bukan sekadar itu sahaja maksudnya..

Nak fahami dengan lebih jelas kena belajar lebih mendalam.. ada syarah dia.. nak kena belajar ilmu hadis, ilmu tafsir hadis, ilmu mustholah hadis... barulah kita tidak terperangkap dalam lubuk KEJAHILAN..

Kuda Perang said...

Isu kuil hindu Seksyen 19 Shah Alam bukan isu hindu memerangi Islam.. kita ni orang dewasa, matang dan berilmu.. biar jadi orang yang reti beza lah..!!

Yb Raz said...

arghh kau xnak berperang dok je diam diam