Geng Bas Sekolah

July 9, 2009

PAS Tolak Islam Untuk Semua

PAS terus mengarut ngarut di kempen Manek Urai. Terus menghina UMNO dengan pelbagai gelaran buruk sedangkan diri sendiri telah terserlah akhlak buruknya. Nik Aziz masih terus berbicara tanpa berfikir dengan waras.

Kononnya UMNO tolak islam sedangkan UMNO telah memperjuangkan islam sejak merdeka lagi. Sedangkan PAS yang terang terang menolak islam dengan membuang agenda hudud, menerima orang kristian yang mempermainkan nama Allah s.w.t, menghalalkan maksiat dan menyelewengkan ajaran islam semata mata untuk mendapat undi daripada bukan islam



Siapa Nik Aziz hendak mengatakan orang lain kafir? Adakah Nik Aziz lebih mulia daripada Rasullullah s.a.w dengan menghina orang islam lain yang tidak menyokong partinya? Yang sewenang wenang menyebarkan fitnah terhadap orang islam lain.

Bagi aku Nik Aziz adalah sama taraf dengan Abuya dan Ayah Pin. Kerana orang fanatik sebegini saja yang sewenang wenangnya mengeluarkan apa apa pendapat mengenai agama tanpa merujuk kepada Al Quran dan Hadis.

Rasullullah s.a.w sendiri tidak mengatakan sesiapapun umatnya itu kafir atau masuk neraka sekiranya tidak menyokong PAS. Malah baginda sendiri tidak pernah mengeluarkan apa apa fatwa melainkan dengan dipandukan oleh Allah s.w.t

Adakah Nik Aziz mendapat panduan dari Allah s.w.t untuk menghina dan memfitnah sesiapa? Sudah tentu bukan sebaliknya Nik Aziz mendapat panduan daripada musuh kita yang nyata iaitu syaitan Laknattullah. Bukankah memfitnah dan menghina sesama manusia adalah perbuatan syaitan.

Yang Pasti PAS Telah Menjual Islam Untuk Mendapat Undi Orang Bukan Islam Dan DAP

6 comments:

xpas said...

Inilah akibatnya apabila mengikut telunjuk dap kafir harbi laknatullah. Kerana undi, kuasa sanggup menggadai dan menjual maruah Islam di tangan dap gampang!

ghostWRITER said...

PAS bertopengkan Islam, memecah belahkan orang melayu.

anakmuda
http://ohpolitik.blogspot.com

Anonymous said...

SLM BRO...PAS MEMPERKUDAKAN ISLAM!!..MEMPERKUDAKAN AKIDAH UTK KEPENTINGAN PARTI..MEMPERKUDAKAN ORG2 BWHAN SBG ALAT UTK MENYESATKAN AHLI2 LAIN..MENGAJAK AHLI2 LAIN MENJADI LEBIH RADIKAL TANPA MEMIKIRKAN KESEJAHTERAAN AGAMA ISLAM ITU SENDIRI..PAS DAH ROSAK!

Anak Lenggong said...

Sudah menjadi resam manusia apabila terlalu disanjung ia akan berubah menjadi bongkak dan pada dia hanya dia saorang sahaja yang unggul...perkara ini menjadi lebih parah apabila tiada siapa dikalangan pemimpin PAS yang berani membangkang dan menyanggah pendapat beliau

yb Raz said...

akhirnya beginilah hala tuju pas. dan akhirnya pas sudah tidak releven lagi politik tanahair.

Anonymous said...

pas mmg hampeh.pengikut telunjuk setan sbb tok guru deme bersahabat dgn setan. lg satu tok guru deme gemar merapu. ckp tak pike dulu. buah pikiran hampeh. tak membangunkan umat langsung. memecahbelahkan mmg ada. hanya org2 bangang sahaja yg mahu jd pengikut2nya. mereka snggup kafirkan saudara seagama demi persahatan dgn kafir laknatullah dan untuk pegang kuasa tanpa sedar mereka sebenarnya diperkudakan.