Geng Bas Sekolah

March 27, 2009

Tahniah Buat Semua



Tahniah buat semua yang menang. Selepas ini bolehlah buat kerja masing masing. Jalankan tanggungjawap dengan penuh amanah.



Buat Kj, tahniah kerana menang walaupun mungkin memberikan persepsi yang kurang elok kepada UMNO. Pandai pandailah kau betulkan semula imej kau pada rakyat.

Diharap semua dapat memberikan tumpuan dan sokongan penuh didalam 3 pilihanraya yang akan datang. Nasib UMNO, rakyat, agama Islam dan negara tercinta berada ditangan anda semua. Kalau pakatan rakyat menang, maka hancurlah bangsa melayu, hilanglah agama Islam dan tenggelamlah Malaysia dari peta dunia.

Buat calon yang tidak berjaya, diharap jangan iri hati. Berilah kerjasama yang baik untuk perpaduan UMNO. Kalau anda masih berdegil, masih mahu menjatuhkan antara satu sama lain, seeloknya anda dicampak kedalam kolam buaya. Lebih elok mati daripada merosakkan UMNO dari dalam.

4 comments:

Jumayatara said...

Setelah leka PAU, segar dan uji minda anda.

Uji Minda anda : Dimanakah maksud ayat dibawah ni biasa disebut-sebut??

Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku, perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku.

Anonymous said...

humm bila bertaubat?

Pemuda IKS said...

Salam perjuangan,

Tahniah kepada semua yang menang bertanding. Kepada yang kalah, anda belum gagal sepenuhnya dan jangan jemu meneruskan perjuangan.

"MEMPERKASA GENERASI BARU"

Pergerakan Pemuda
UMNO Cawangan Taman IKS
Bahagian Batu WP

http://pemudaiks.blogspot.com

Tai said...

Majukan dan kuatkan Umno. Jangan berundur lagi.