Geng Bas Sekolah

February 24, 2009

Lawan Kerajaan Zionis P. Pinang

Hahaha orang cina dah kontrol P.Pinang. P.Pinang akhirnya menjadi Singapura. Ekonomi dan politik dipegang oleh orang cina. Satu lagi tanah Melayu jatuh ketangan "bangsa asing." Selepas ni orang melayu pula akan dihalau seperti kambing keluar dari P. Pinang.

Malah pencabulan terhadap agama Islam turut berlaku apabila Kerajaan Zionis P. Pinang menubuhkan Majlis Perundingan Antara Agama yang dipengerusikan Guan Eng sendiri. Majlis ini dengan sendiri menyamakan Islam dengan fahaman agama lain dan agama Islam dipandang sama seperti Buddha yang diasaskan oleh manusia bernama Gautama Buddha, disamakan juga dengan Kristian, Taoism dan Bahai.

Kerajaan Zionis P.Pinang turut mengeluarkan notis supaya mengosongkan 80 premis perniagaan. Notis mengosongkan premis yang beroperasi sepanjang pesisir pantai sejauh lima kilometer dari kawasan Hotel Rasa Sayang hingga ke Hotel Bayview Beach Resort itu dikeluarkan Pejabat Daerah dan Tanah, Daerah Timur Laut pada 16 Februari lalu.

Penutupan pusat perniagaan ini yang kebanyakkan dimiliki oleh peniaga melayu akan menghancurkan ekonomi orang melayu. inilah rancangan Kerajaan Zionis P. Pinang iaitu menyingkirkan orang melayu dari P.Pinang secara terancang.

Aku menyeru kepada semua orang melayu islam P. Pinang supaya bangun menentang kerajaan Zionis P. Pinang yang ada sekarang. Jangan biarkan hak pusaka bangsa tergadai seperti Singapura dan Kepulauan Riau. Bangun dan lawan "penjajah bangsa ini" habis habisan sehingga ke titisan darah yang terakhir.

8 comments:

Tak Makan Saman said...

Siapa yang sebenarnya menghalau orang Melayu di Pulau Pinang?

Anonymous said...

Bro, bagi sat cara macam mana nak lawan depa.

Anonymous said...

kita perang..masa 13 mei dulu sebenarnya kita boleh menang.

Pemuda UMNO Permatang Pauh said...

Hanya Melayu Pulau Pinang yang bersatu dapat mengembalikan martabat Melayu Pulau Pinang.

dari sungaiSireh said...

salam,
En.YB Raz Gothic,tolong komen dan jelaskan topik disini,
http://muhammadhanif.wordpress.com/2008/10/21/manifesto-najib-razak-benarkah-bakal-pm-itu-ahli-koprorat-freemason-malaysia/
Tapi saya percaya, Anu ar wajib diperangi.

Anonymous said...

Betul kita kena adakan satu revolusi secara besarbesaran seperti Reveolusi Perancis atau Iran.

Jom kita mulakan dari sekarang. BPN
Negara Melayu Malaysia.

Caranya tanya saya nanti saya buat.

Tai said...

Tulah orang Penang, pilih lagi kerajaan anak haram ni.

Anonymous said...

Sebelum 03/08 siapa CM kat penang?