Geng Bas Sekolah

February 8, 2009

Insyallah Pakatan Rakyat Akan Berkubur

Tergelak besar apabila aku tonton luahan hati Karpal Singh didalam Buletin Utama tadi. Akhirnya dia mengaku semua kekacauan yang terjadi di Perak adalah berpunca daripada Anwar Ibrahim. Aku ulang : Karpal mengaku Anwar punca keruntuhan Pakatan Rakyat.

Malah Karpal turut meminta Anwar bertaubat hahaha. Dia juga menyelar sikap Lim Kit Siang dan anaknya kerana terpengaruh dengan dakyah Anwar Ibrahim. DAP seakan mula hilang arah perjuangan apabila menyertai Pakatan Rakyat. Malangnya cuma PAS saja yang masih belum sedar bahawa PAS telah dipergunakan oleh Anwar untuk kepentingan sendiri.

Karpal juga mengaku tindakan melompat parti adalah cara Anwar sendiri yang akhirnya memakan diri sendiri. Akhirnya Anwar kini terjerat dengan jerat sendiri. Kini terpulanglah kepada Dato Seri Najib untuk mengambil peluang dari kelemahan ini dan perkuatkan semula UMNO dan BN. Insyallah sekiranya Dato Seri Najib bijak menguruskan masalah UMNO, kemungkinan pru 13 BN akan menang besar semula.

6 comments:

Ezad said...

anwar hanya layak jadi pemimpin yahudi. perangai pun macam yahudi

bawa2 la bertaubat

tapi BN jgn suka sgt. perjuangan masih panjang. perkukuhkan parti.

Killer Bee said...

emmm....nak buat macmmana...kaum lain boleh sedar kena perguna...tapi melayu sendiri yg tak sedar2...bak kata melayu pembangkang yang kerap aku jumpe la melayu mudah lupa( tak sedar apa yang dorang cakap tu REFER KAT DIRI DIORANG SENDIRI)...

GOMO said...

APA PASAL?????

MAT SABU MENGELARKAN ANWAR AL JUBURI...

SEKARANG...

KARPAL SURUH ANWAR BERTAUBAT????

HE HE HE....KLU..KLU....BEB

yb raz said...

sayang orang pas masih belum bangun dari tidur. kekuatan pkr hanya pada anwar. kalau tiada anwar, ianya hanya hidup segan mati tak mahu.

Rosi Norzizie said...

huhu

anas afrohead said...

bangsa lain sudah sedar,
bangsa pribumi masih bermimpi..