Geng Bas Sekolah

February 27, 2009

Bangkitlah Berjuang



Cuba anda semua lihat gambar diatas?

Apa yang terlintas difikiran anda?

A) Beruk
B) Tok Dalang
C) Pengkhianat Negara
D) Tentera Zionis

Tidak kiralah apa jawapan anda, anda harus kenal siapa musuh anda. Sesungguhnya syaitan adalah musuh yang nyata. Selain itu setiap kafir musyrik yang memerangi Islam serta mengugat kestabilan negara Islam juga adalah musuh yang nyata. Kini tanggungjawap ditangan anda.

Ketika Islam Dicabar, Raja Raja Melayu Di Hina, Bangkitlah Wahai Umat Muhammad Demi Mempertahankan Akidah Dan Kebenaran Yang DIyakini

10 comments:

Anonymous said...

Kenapa gambar kamu kat profile macam gambar peliwat?

YB Raz Gothic said...

eh eh mana kau kenal sapa peliwat..mesti kau pun diklasifikasikan sebagai peliwat juga kan ha! ha! ha!

reez said...

Salam Ziarah..

Ada saja pengacau Anonymous ni. Penakot..

Teruskan berjuang !

Mategelap said...

Tindakan Pemuda UMNO mengepong dan menahan Karpal Singh yang cacat dilihat sebagai orang yang tidak berakal.

Apakah Pemuda UMNO sudah ketandusan idea sehingga terpaksa guna cara kekerasan untuk menyelesaikan masaalah yang ditimbulkan oleh Karpal Singh...? Kalau pun Karpal Singh sudah bersikap biadap sepatutnya Pemuda UMNO menggunakan cara yang lebih bermaruah agar disokong oleh semua bangsa melayu dalam Malaysia ini.

Zaman ini adalah zaman orang berhujah dimahkamah untuk selesaikan segela kemelut bukan berpencak silat atau menghunus keris atau mengeluarkan pistol sebagai tunjuk kuat.

Anonymous said...

ya im agre with u beb (mategelap). memang la kapal sing u kafir. tapi dia hamba allah jugak. tapi pelaknat bangsa melayu ni(umno) memang tk sedar diri. tk nampak ke apa yng org umno dah buat. kalau susah sgt pegi la sembang dgn ahli2 sprm sendiri. tanya apa yang terpaksa d'org tutup kes2 org umnoooo ni. tanya polis2 . pikir lah sendiri. jgn jadi bangang sgt. fuck u alllll umno.

GOMO said...

MATAGELAP SAID...
Tindakan Pemuda UMNO mengepong dan menahan Karpal Singh yang cacat dilihat sebagai orang yang tidak berakal.

Apakah Pemuda UMNO sudah ketandusan idea sehingga terpaksa guna cara kekerasan untuk menyelesaikan masaalah yang ditimbulkan oleh Karpal Singh...?

JAWAPAN AKU TIDAK.
PEMUDA UMNO TIDAK BERTINDAK GANAS DENGAN MENGEPUNG KARPAL!!!
SEBAB APA NAK KEPUNG ORANG BERKERUSI RODA TU???

YANG GANAS DISINI ADALAH KARPAL DAN ANAK HARAMJADAHNYA GOBIND DIIKUTI BEBERAPA PEMIMPIN DAP KOMUNIS!!!

MEREKA NI LAH YANG GANAS!!!
KASI HENTAM JE!!!

YB Raz Gothic said...

Adoi! masih ada orang islam yang sanggup mempertahankan orang kafir.

sedih sungguh bila melihat ada orang melayu islam yang sanggup mempertahankan tindakan kapal dan DAP.

cuba lihat kes diPerak. yang merusuh, baring atas jalan itu siapa? semuanya orang melayu islam. siap berjubah berserban.

dimana kapal anak beranak, dimana lim kit sial anak beranak, dimana penyokong DAP ketika itu?

Memang betullah dunia sudah akhir zaman. Orang islam berpecah belah dan sanggup menyokong orang kafir menghancurkan saudara seagama sendiri. Malah sanggup menggadaikan tanah air sendiri kepada "bangsa asing".

Mategelap said...

bkn mempertahankan karpal. x kuasa nak mempertahan kan si nyanyuk tu cume ade cara yg lebih bermaruah nak selesaikan masalah karpal tu. Xmalu ke orng ckp buli OKU yg da nyanyuk tu.

Memang betullah dunia sudah akhir zaman. Orang islam berpecah belah dan sanggup menyokong orang kafir menghancurkan saudara seagama sendiri. Malah sanggup menggadaikan tanah air sendiri kepada "bangsa asing".nyuk tu. (tang maner tu cite sikit)
Tualang kt pilah ke raz

YB Raz Gothic said...

akupun bukan ler anti pas sangat atau diehard fan umno. cuma tak suka tengok orang melayu tuduh menuduh antara satu sama lain. yang untung bangsa asing jugak.

bagi aku kapal bukan sebarang oku. bro jangan samakan kapal dengan oku lain. dia ahli parlimen, peguam. kalau dia tak boleh disentuh, janganlah masuk politik. apatah lagi menuduh serta memaki hamun orang lain.

hidup ni kalau kita tak hormat orang, orangpun tak hormat kita bro.

Anonymous said...

dia pejuang demokrasi sebenar,apa saja tindakanya mengikut lunas lunas demokrasi,bila kita memahami demokrasi sebenar kita akan nampak kewajaran tindakan nya. umno pun pejuang demokrasi juga.